مزیت رقابتی در سطح بنگاه مفهوم و تئوری
حجم فایل : 259.6 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 34 مزیت رقابتی در سطح بنگاه: مفهوم و تئوری مقدمه رقابت پذیری بین المللی(IC) برای تمامی کشورها حائز اهمیت است، چون هر کشور حداقل در بلند مدت باید بتواند با فروش محصولات خود در بازارهای بین المللی، هزینه های وارداتش را به منظور دستیابی به وضعیت پایدار اقتصادی تامین کند.رقابت پذیری بین المللی را می توان به عنوان توانایی بنگاه، بخش یا کشور برای عرضه کالا و خدمات با قیمت بالقوه رقابتی که...